רוצים לקיים אירוע?
מלאו את הטופס ונחזור אליכם

    מסעדות כשרות למהדרין בגליל המערבי

    החופשה המשפחתית לצפון הגיעה סוף סוף ואתם כבר מתכננים את שלל הפעילויות שאותן אתם הולכים לעשות. סגרתם כבר מלון, מעיין לבלות בו את היום ומסלול טיול קליל. עכשיו, כל שנותר הוא לחפש מסעדות כשרות למהדרין בגליל המערבי. בשביל זה אנחנו כאן, עם מפגש הטאבון. מסעדה גלילית כפרית המציעה חווית אירוח יוצאת דופן ואוכל מפנק וטעים שמתאים לכולם.

    מסעדות כשרות למהדרין בגליל המערבי – מפגש הטאבון

    מפגש הטאבון היא אחת מתוך מסעדות כשרות למהדרין בגליל המערבי, על ידי רבנות של מועצה אזורית מעלה יוסף. המסעדה הגלילית הנמצאת במושב עין יעקב תחת עצי הזית מציעה חווית אוכל שונה. בתפריט תוכלו למצוא אוכל לכולם- צמחונים וטבעונים, ילדים ונמנעים מגלוטן ולקטוז. המסעדה מציעה תפריט עשיר שבמרכזו נמצא הטאבון אתו מכינים את מגוון המאפים המיוחדים של המקום. במסעדה מציעים מגוון פיצות עם רוטב העגבניות הייחודי, גבינות איכותיות ותוספות שונות. כמו כן, מגוון פוקצ'ות בתבלינים מפתיעים וסמבוסק במילויים שווים כמו 4 גבינות, סביח ואפילו בהרכבה אישית. המקום מציע גם מנות המתאימות לצמחוניים ושוחרי בריאות כמו סלטים טריים או שקשוקה. על מנת לאפשר לכל האורחים להנות מהאוכל במסעדה, המקום מציעה גם פסטה ללא גלוטן לאלו הנמנעים.  תפריט המסעדה הוכן על ידי המומחיות של שף המסעדה ובעל המסעדה לו ניסיון רב בתחום.

    אירועים מיוחדים לילדים

    הילד חוגג יום הולדת? מסיבת סיום לכיתה? כל אלו דורשים מרחב נחמד לחגוג בו, ומפגש הטאבון מבין מסעדות כשרות למהדרין בגליל המערבי אשר תוכל להיות המסעדה המושלמת בשבילכם. עם גינה גדולה, אפשרות לשים מתנפחים ומאכלים שילדים אוהבים תהפכו את האירוע לבלתי נשכח בשבילם.

    מפגש הטאבון – קצת עלינו

    מפגש הטאבון היא מסעדה בעין יעקב תחת עצי הזית בסגנון כפרי גלילי. מתן טרבלסי, השף מאחורי המסעדה, החל את דרכו המקצועית בגיל 16 בפיצרייה המשפחתית ומאז צבר ניסיון וידע בלימודיו המקצועיים במוסדות לימודי קולינריה ואירוח ומסעדנות בעלי שם. את כל הידע והניסיון הכניס אל המסעדה, המעניקה שירות אישי וחם ללקוחות.

    רוצים לקיים אירוע?
    מלאו את הטופס ונחזור אליכם


      סוכנות דיגיטל - בידול

      הטאבון - עדכונים

      כל כך מתרגשים כבר לחזור…

      פתיחה בקרוב! 

       

      אני רוצה אותך איתנו!

      המשפחה שלנו מתרחבת והמועדון גדל משנה לשנה

      רוצה להנות מהטבה של 5% כבר בארוחה הראשונה שלך ?

      הצטרפו אלינו עכשיו למשפחת הטאבון 

      ברוכים הבאים!

      תאריך יום הולדת
      דילוג לתוכן