רוצים לקיים אירוע?
מלאו את הטופס ונחזור אליכם

    מסעדות כשרות גליל במערבי

    בתוך השגרה העמוסה שלכם והעבודה השוחקת מצאתם סוף סוף קצת זמן לנקות את הראש ולנסוע לצפון. תכנון חופשה הוא דבר מהנה ומטרתה היא לקחת זמן מנוחה, להנות מפעילויות מהנות ואוכל טעים. כחלק מתכנון החופשה מחפשים מקומות לינה שונים, מתכננים פעילויות, ביקור בעסקים מקומיים, טיולים בטבע ועוד. כמובן שבין כל התכנונים האלו חשוב למצוא גם מסעדה טעימה ונעימה. אם אתם מחפשים אחר מסעדות כשרות גליל מערבי, מפגש הטאבון היא הבחירה המתאימה. גינה גדולה בעין יעקב תחת עצי זית תביא לכם חוויה ייחודית שתוכלו להשיג רק אצלנו.

    מסעדות כשרות בגליל מערבי – רק מפגש הטאבון

    מבין מסעדות כשרות גליל מערבי מפגש הטאבון היא מסעדה ברמה אחת מעל כולן. המסעדה כשרה למהדרין מטעם רבנות מועצה אזורית מעלה יוסף מתאימה לצמחונים, טבעונים, רגישים ללקטוז וגם לנמנעים מגלוטן ונותנת חווית אירוח מיוחדת במושב הגלילי. הייחודיות של המסעדה טמון בטאבון המקומי אשר מכינים בו מגוון של מאפים ומאכלים טעימים. המאכל המרכזי בתפריט היא הפיצה העשויה מבצק שמכינים במקום עם רוטב ממתכון סודי וגבינות איכותיות במגוון תוספות שמשדרגות את הפיצה. בתפריט תוכלו למצוא פיצה פסטו, פיצה גלילית, פיצת השף ופיצה פיקנטית. בנוסף, תוכלו למצוא מנות נוספות מהטאבון כמו פוקצ'ות במגוון תבלינים, סמבוסק במגוון מילויים כמו ארבע גבינות, סביח ואפילו בהתאמה אישית. כמו כן, המסעדה מציעה מגוון פסטות ברטבים שונים כמו פומדורו, שמנת, פסטו ורוזה למגוון צורות מחיטה 100% דורום כמו פנה, פוזילי ופטוצ'יני, וכמובן פנה ללא גלוטן עבור הנמנעים.

    ימי הולדת גליליים

    מפגש הטאבון, היא אחת מכמה מסעדות כשרות גליל מערבי המתאימות לחגיגת יום הולדת לכל גיל באווירה כפרית בגינה הענקית של המקום. הגינה הגדולה מעניקה שטח למספר אורחים, משרה אווירה נעימה מתחת לעצים. במידה ואתם חוגגים יום הולדת לילדים, תוכלו לקיים מגוון פעילויות לילדים במקום יחד עם פיצות חמות מהתנור וכך תהיו  בטוחים שאת האירוע הזה הילדים לא ישכחו.

    אודות

    מפגש הטאבון, מסעדה גלילית כפרית של מתן טרבילסי, היא מהמובילות בצפון בשל המיקום הקסום שלה, הטאבון שעושה פלאים ושאר המטעמים המכונים במקום. עשרות הלקוחות המרוצים שחוזרים בכל חופשה וכמובן הכשרות שגורמת לרבים אפשרות סוף סוף לאכול במסעדה. כשבוחרים מסעדה לחופשה בגליל המערבי- רק מפגש הטאבון.

    מסעדות כשרות גליל המערבי

    מתכננים חופשה משפחתית בצפון? סגרתם צימר בצפון בשביל לחזק את הזוגיות? גרים בצפון ומחפשים מסעדות כשרות בגליל המערבי? אם כן, מפגש הטאבון היא המסעדה המושלמת בשבילכם! עם טעמים איטלקיים בשילוב הגליל, המיקום הפסטורלי בעין יעקב תחת עצי הזית והגינה הגדולה, הופכים את חווית האירוח אצלנו לבלתי נשכחת.

    מסעדות כשרות גליל המערבי – איך נבחר?

    אם אתם בחיפוש אחר מסעדות כשרות בגליל המערבי, אתם בכיוון הנכון כשאתם חושבים על מפגש הטאבון. המסעדה היא כשרה למהדרין המוכרת על ידי רבנות מועצה אזורית מעלה יוסף, עם מגוון אפשרויות לצמחונים, טבעונים, צליאקים ונמנעים מלקטוז הופכת את מפגש הטאבון לנגישה לכולם. במסעדה תוכלו למצוא מאכלים כמו פסטות במגוון רטבים כמו רוזה, פומדורו, שמנת ופסטו בהמון צורות של פסטה העשויות מקמח דורום 100% כמו פוזילי, פטוצ'יני ופנה, וגם פנה ללא גלוטן. עבור אלו שאוהבים אוכל פרש תוכלו למצוא מגוון סלטים כמו סלט ישראל גלילי, סלט יווני, סלט טוסט ועוד לצד לאפה חמה מהטאבון. ואם כבר דיברנו על הטאבון, תוכלו למצוא מגוון מאכלים שנאפים בטאבון שלנו כמו מגוון של פוקצ'ות בתבלינים שונים, סמבוסק בשלל מילואים כמו ארבע גבינות, סביח ואפילו הרכבה אישית, ולמה העיקרית- פיצה אשר מכינים מבצק איכותי, רוטב עגבניות ביתי, גבינות איכותיות ותוספות מגניבות, כמו פיצה פסטו, פיצה פיקנטית, פיצת השף ועוד.

    ימי הולדת באווירה כפרית

    חוגגים יום הולדת? מסיבת נישואין להורים?  בת מצווה לנכדה? חגיגה במסעדה היא הדרך הטובה ביותר לחגוג אירועים קטנים וגדולים עם אוכל טעים ואווירה מהנה.  כאשר אתם מחפשים מסעדות כשרות בגליל המערבי, מפגש הטאבון היא מסעדה המציעה אירוח של אירועים עד ל-150 איש עם גינה גדולה, אוכל טעים ואיכות בלתי מתפשרת.

    מפגש הטאבון – מי אנחנו?

    מפגש הטאבון היא מסעדה באווירה גלילית כפרית בגליל המערבי שנוסדה על ידי מתן טרבילסי. מתן בעל ניסיון של שנים אשר אותו רכש מעבודה בפיצרייה המשפחתית, בלימודיו המקצועיים ב"דן גורמה" וב"שנקר". בשל הניסיון והידע הרחב שלו, מסעדת מפגש הטאבון היא פרי ידיו של כל מה שצבר בשנים האחרונות ומה קורה שטעמים מדהימים ואירוח מיוחד נפגשים.

    רוצים לקיים אירוע?
    מלאו את הטופס ונחזור אליכם


      סוכנות דיגיטל - בידול

      הטאבון - עדכונים

      כל כך מתרגשים כבר לחזור…

      פתיחה בקרוב! 

       

      אני רוצה אותך איתנו!

      המשפחה שלנו מתרחבת והמועדון גדל משנה לשנה

      רוצה להנות מהטבה של 5% כבר בארוחה הראשונה שלך ?

      הצטרפו אלינו עכשיו למשפחת הטאבון 

      ברוכים הבאים!

      תאריך יום הולדת
      דילוג לתוכן