רוצים לקיים אירוע?
מלאו את הטופס ונחזור אליכם

    מסעדות בצפון גליל מערבי

    בטיול הקרוב שלכם בצפון אתם רוצים לתכנן כל דבר קטן. החל מאיזה צימר מפנק תבחרו, המעיינות השווים ביותר, טיולי היום הנחמדים ביותר ועד לבחירת מסעדות בצפון גליל מערבי. אתם עוד מחפשים מסעדה, הגעתם למקום הנכון כי מפגש הטאבון זה המקום המושלם בשבילכם. המסעדה הינה כשרה למהדרין על ידי רבנות מועצה אזורית מעלה יוסף, ומונגשת עבור צמחונים, טבעונים, נמנעים מלקטוז, צליאקים וכמובן לילדים הבעייתיים. מוזמנים לעין יעקב לגינה תחת עצי הזית לחוות חוויה גלילית מיוחדת.

    מה בתפריט?

    אין הרבה מסעדות בצפון גליל מערבי עם תפריט נרחב כמו שלנו. התפריט שלנו מורכב ממגוון מנות שעיקרן נעשה בטאבון המיוחד שלנו. תוכלו למצוא סמבוסק במגוון מילויים כמו ארבע גבינות, סביח ואפילו הרכבה אישית. כמוכן, מגוון פוקצ'ות בתיבול מיוחד. גולת הכותרת כשמדברים על הטאבון שלנו, הוא ללא ספק הפיצה שלנו. הבצק שמוכן בעבודת יד, רוטב העגבניות במתכון סודי ומוצלח וגבינות איכותיות ביותר עם תוספות מעניינות הופכות את הפיצות שלנו לטעימות ביותר בצפון. פיצות לדוגמא הן פיצה פסטו, פיצה גלילית, פיצה פיקנטית ועוד. כמוכן, אם אינכם רוצים מאכל בצקי, מוזמנים להתנסות במגוון הסלטים שלנו כמו סלט טוסט, סלט יווני וסלט גלילי וכמובן גם שקשוקות מיוחדות שלנו.

    האירועים בגינה שלנו

    מתכננים יום הולדת לקטן? אירוע משפחתי גדול? מסיבת סיום לילדים בכיתה? זקוקים למקום עם מרחב פתוח? אם אינכם בטוחים באיזו מן מסעדות בצפון גליל מערבי לקיים את האירוע אז כמובן שמפגש הטאבון זה המקום בשבילכם. המסעדה ממוקמת באזור נעים, ולה גינה גדולה המאפשרת אירוח אירועים באוויר הפתוח. יחד עם מאכלים מופלאים מהטאבון האירוע יהיה בלתי נשכח מבחינת אירוח וטעם.

    מי אנחנו?

    מפגש הטאבון היא מסעדה גלילית כפרית הממוקמת בעין יעקב תחת עצי הזית. מתן טרבלסי, השף של המקום, הקים אותו בשתי ידיו עם הניסיון שצבר מגיל 16 בפיצרייה המשפחתית בנהריה. הוא למד בישול, אירוח ומסעדנות במקומות מובילים בארץ ואפילו השתתף בתחרות פיצוליו ישראל. הוא הקים את מפגש הטאבון שכיום היא אחת המסעדות המובילות בצפון בזכות חווית האירוח המיוחדת והאוכל המדהים שלה.

    מסעדה בצפון גליל מערבי

    לכבוד יום הולדתכם הקרב ובא אתם מחפשים מסעדה בצפון גליל מערבי – אחת שתהיה עם אווירה כפרית גלילית, עם אוכל שכולם אוהבים, ושתהיה כשרה למהדרין. נשמע שהמסעדה שאתם מחפשים היא מסעדת מפגש הטאבון של מתן טרבלסי. המסעדה ממוקמת בעין יעקב תחת עצי הזית. מקום בו תוכלו להנות ביחד מאווירת טבע לכל המשפחה!

    מסעדה בצפון גליל מערבי – מפגש הטאבון

    כיום בעולם האוכל, נדרשת התאמה רבה של מסעדות אל קהל הלקוחות שלהם – נמנעים מגלוטן, חולי צליאק, מפחיתי סוכר, נמנעים מלקטוז או שומרי כשרות. לא כל המסעדות מצליחות להתאים עצמן לקהל רחב של אנשים תוך הגשה של אוכל טעים ונהדר ולכן מציאת מסעדה בצפון גליל מערבי אינה משימה קלה. אך במפגש הטאבון, מסעדה חלבית כשרה למהדרין על ידי רבנות מועצה אזורית מעלה יוסף מגישים מנות נהדרות, טעימות ואיכותיות אשר מתאימות לכל דרישה.

    מבין מטעמי הטאבון תוכלו למצוא שלל פיצות מבצק שמכינים במקום, עם רוטב עגבניות משובח ועם גבינות מובחרות. ישנן פיצות במגוון תוספות כמו פיצה פיקנטית, פיצה פסטו, פיצה גלילית, פיצת השף ועוד. לצד אלו תוכלו למצוא גם פסטות במגוון רטבים וצורות, כולל פסטה דורום מ-100% קמח מלא ופסטה ללא גלוטן. ישנן גם מגוון סלטים המתאימים לצמחוניים ולשוחרי בריאות  המלווים בפורצה טרייה הנאפית בטאבון במקום. המסעדה מציעה גם קינוחי מתוקים כמו מאפים וכנאפה טורקי.

    ימי הולדת אצלנו במפגש הטאבון

    אם הקטנה שלכם חוגגת יום הולדת וכל מה שהיא מבקשת זה להזמין את כל הכיתה, אוכל טעים ומתנפחים- מפגש הטאבון, מסעדה בצפון גליל מערבי זה המקום אותו אתם מחפשים. עם מגוון פיצות ומאפים מהטאבון, גינה ענקית ומתנפחים – יום ההולדת הקרוב הולך להיות מושלם!

    אודות השף

    מפגש הטאבון פרי ידו של השף מתן טרבלסי היא אחת המסעדות המובילות בצפון. היות והמסעדה היא כשרה חלבית היא נגישה עבור אוכלוסייה רחבה. אם אתם מהאזור ורוצים לאכול במקום נעים, או באתם לחופשה בצפון ורוצים לאכול במקום באווירה גלילית, מפגש הטאבון זה המקום בשבילכם.

    רוצים לקיים אירוע?
    מלאו את הטופס ונחזור אליכם


      סוכנות דיגיטל - בידול

      הטאבון - עדכונים

      כל כך מתרגשים כבר לחזור…

      פתיחה בקרוב! 

       

      אני רוצה אותך איתנו!

      המשפחה שלנו מתרחבת והמועדון גדל משנה לשנה

      רוצה להנות מהטבה של 5% כבר בארוחה הראשונה שלך ?

      הצטרפו אלינו עכשיו למשפחת הטאבון 

      ברוכים הבאים!

      תאריך יום הולדת
      דילוג לתוכן