רוצים לקיים אירוע?
מלאו את הטופס ונחזור אליכם

    מסעדה חלבית טובה בגליל המערבי

    אחרי כל כך הרבה זמן שחיכיתם, הגיע החופשה הזוגית שלכם הצפון! כבר סגרתם צימר מפנק, החלטתם אילו מסלולי יום קצרים תעשו באזור וכל שנותר לחפש זה מסעדה חלבית טובה בגליל המערבי. אם אתם מחפשים אווירה כפרית גלילית, עם אוכל טעים שמתאים לכל אחד- מפגש הטאבון היא המסעדה המדויקת עבורכם. המסעדה, ששוכנת בעין יעקב בחיק הטבע תחת עצי הזית, תספק לכם חווית אירוח שלא תשכחו.

    מסעדה חלבית טובה בגליל המערבי – מפגש הטאבון

    אם הינכם אוכלים כשר, צמחונים או פשוט מחפשים אוכל ברמה גבוהה, כנראה אתם מחפשים מסעדה חלבית טובה בגליל המערבי לחופשה שלכם בצפון. מפגש הטאבון היא המסעדה המושלמת עבורכם. עם תפריט נרחב והתאמה לכל האנשים אנחנו מובילים בתחום ההסעדה. בתפריט תוכלו למצוא מגוון מאכלים מהטאבון המיוחד שלנו כמו שלל מאפי סמבוסק כמו סמבוסק סביח, סמבוסק 4 גבינות ואפילו סמבוסק בהרכבה אישית לצד פוקצות בתבלינים שונים. לצד מאפים אלו אנו מכינים פיצות ברמה גבוהה כמו פיצה פיקנטית, פיצה גלילית, פיצה פסטו, פיצה מרגריטה ועוד מגוון של טעמים. גם שוחרי הבריאות יכולים להנות ממטעמי הטאבון שלנו ולהזמין את אחד הסלטים מהמגוון שלנו כמו סלט גלילי ישראלי, סלט טוסט, סלט יווני ועוד ולקבל לצד הסלט לאפה מעשה ידינו שהיא גם כן תוצרת הטאבון שלנו.

    האירועים שלנו

    אירועים בצפון לצד נוף יפה ועם אוכל טעים הם אירועים מבוקשים ולכן רבים מחפשים מסעדה טובה בצפון. בעיקר כאשר מדובר באירועים קטנים, מסעדות יכולות להיות הפתרון האידיאלי. מפגש הטאבון היא מסעדה המתאימה בדיוק עבור אירועים אלו – עם חצר ענקית, אוכל טעים ומושקע ונוף יפה. מוזמנים לסגור אצלנו תאריך מראש, תפריט מותאם אישית לתקציב ולכמות האנשים ואנחנו נדאג לכל השאר. האירוח יהיה בטעם גלילי כפרי וכל מי שיבוא לאירוע יהיה שבע ועם חיוך ענק על הפנים!

    אודות מתן טרבלסי

    שף המסעדה הינו מתן טרבלסי, אשר הקים את מפגש הטאבון מתוך תשוקה לאירוח ובצקים. את ניסיונו רכש מגיל קטן בפיצרייה המשפחתית והמשיך אל לימודים מקצועיים כולל השתתפויות בתחרויות.

    מסעדות בגליל המערבי

    הגיעה החופשה המשפחתית בגליל ואתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים לעשות- לצאת לטיול יום קליל, לאכול במסעדה טובה צפון ולנוח בבריכה של הצימר. הגיע הערב ואתם מחפשים מסעדות בגליל המערבי. חשוב לכם שהמסעדה תהיה כשרה למהדרין ונגישה לילדים עם אוירה מקומית כפרית. נדמה לנו, שהמקום המושלם עבורכם הוא לא אחר מאשר מפגש הטאבון, מקום שנמצא תחת עצי הזית המושלם למשפחות עם ילדים.

    מסעדות בגליל המערבי – מפגש הטאבון

    אוכל הוא אחד מהנאות החיים ולכן ללכת לאכול במסעדה טובה המגישה אוכל טעים היא פעילות מועדפת על רבים. חיפוש אחר מסעדות טובות הוא לא תמיד פשוט ולכן, יש אנשים אשר פונים למסעדות במגוון חלקי הארץ כמו מסעדות בגליל המערבי. בצפון קיימות מגוון של מסעדות איכותיות וטעימות, הנמצאות במקומות יפים. אוכל טעים וטוב נעשה באמצעות שילוב של אנשי מקצוע המבינים בתחום הבישול והאפייה שיוצרים תפריטים טעימים המשלבים טעמים שונים, מנות שונות וכל זה, באיכות חומרי גלם גבוהה. כמו כן, אוכל טעים מורגש כאשר האחראיים על האוכל עושים זאת מאהבה לתחום, ומשקיעים את כל כולם אל תוך כל מנה ומנה. מפגש הטאבון היא מסעדה אשר מכילה את כל המרכיבים הללו ויוצרת חוויה קולינרית טעימה ואיכותית לצד נופים יפים ושקט צפוני.

    האירועים

    ימי הולדת, בר מצווה או בת מצווה עם החברים והמשפחה, חגיגת נישואין או מסיבת סוף שנה הן כולן סיבות למסיבה. חגיגה במסעדה היא הבחירה האידיאלית לכל אותם אירועים, שכן מה נדרש יותר מלחגוג מוקפים באנשים שאוהבים אותנו לצד אוכל טעים?  כיוון שגם מיקום המסעדה חשוב מאוד, מסעדות בגליל המערבי יכולות להיות פתרון נפלא לאותךם אירועים. מפגש הטאבון בעין יעקב הוא מתחם באוויר הפתוח, המשלב בין אוכל טעים ואיכותי ונוף יפה ואווירה נעימה לכל אירוע. יחד עם המארגנים, ניתן להרכיב תפריט מתאים וליצור אירוע מושלם.

    אודות השף

    מתן טרבלסי הוא השף האחראי על מסעדת מפגש הטאבון, אשר החל את דרכו בגיל 16 בפיצרייה המשפחתית. את ניסיונו רכש בין היתר גם מלימודים מקצועיים לצד השתתפות בתחרויות שונות. אם אתם מחפשים מקום איכותי וטעי- זה המקום.

    רוצים לקיים אירוע?
    מלאו את הטופס ונחזור אליכם


      סוכנות דיגיטל - בידול

      הטאבון - עדכונים

      כל כך מתרגשים כבר לחזור…

      פתיחה בקרוב! 

       

      אני רוצה אותך איתנו!

      המשפחה שלנו מתרחבת והמועדון גדל משנה לשנה

      רוצה להנות מהטבה של 5% כבר בארוחה הראשונה שלך ?

      הצטרפו אלינו עכשיו למשפחת הטאבון 

      ברוכים הבאים!

      תאריך יום הולדת
      דילוג לתוכן