רוצים לקיים אירוע?
מלאו את הטופס ונחזור אליכם

    מסעדה חלבית בצפון

    אחרי השגרה השוחקת והעבודה הבלתי נגמרת הגיע הזמן שלכם לקחת חופשה בצפון. אתם כבר בדיוק יודעים באיזה צימר מפנק תישנו, אילו מסלולי טיול תלכו ורק נשאר לכם לבחור מסעדה חלבית בצפון. אם אתם מחפשים חווית אירוח גלילית וכפרית, עם תפריט נרחב ומקום כשר חלבי- מפגש הטאבון זה ללא ספק המסעדה בשבילכם. המסעדה אשר שוכנת תחת עצי הזית בעין יעקב תספק לכם את החוויה הגלילית המושלמת.

    מסעדה חלבית בצפון – מפגש הטאבון

    מפגש הטאבון הינה מסעדה חלבית בצפון. המסעדה הינה כשרה למהדרין מטעם רבנות מעלה יוסף. בנוסף, המסעדה תואמת קהל שאוכל צמחוני, טבעוני, ללא לקטוז ולנמנעים מגלוטן. מרכזו של המטבח הוא הטאבון שבו מכינים את רוב המנות שלנו. מנת הדגל של המסעדה היא ללא ספק הפיצה העשויה מבצק איכותי ומופלא, עם רוטב העגבניות בעל  המתכון סודי ומהגבינות האיכותיות ביותר בשוק וכל זה עם ירקות טריים ועונתיים. מהפיצות שלנו תוכלו למצוא פיצה פסטו, פיצה פיקנטית, פיצה גלילית, פיצת השף ועוד מגוון רחב. לעוד מנות מהטאבון תוכלו למצוא מגוון פוקצ'ות וסמבוסק במילואים שונים. כמו כן, תוכלו בתפריט למצוא מגוון סלטים שלצידם מוגשת פוקצת הבית, שקשוקות מיוחדות ופסטות בשילוב שאתם אוהבים מצורות כמו פנה, פוזילי ופטוצ'יני ורטבים כמו פומדורו, שמנת, פסטו ורוזה. כמו כן, קיימת פסטה פנה ללא גלוטן.

    אירועים לילדים

    אם אתם מעוניינים לערוך מסיבת יום הולדת להורים או לסבים והסבתות ואתם גרים באזור הגליל המערבי, מפגש הטאבון, מסעדה חלבית בצפון היא המקום המושלם עבורכם. לצד מנות טעימות ומושקעות, אירוח אירועים עד 150 איש תוכלו להנות מהאוויר הפתוח והנוף הכפרי.

    הבחירה שלי מפגש הטאבון

    מתן טרבלסי, האדם שמאחורי מפגש הטאבון מספק לכם חווית אירוח מיוחדת בסגנון כפרי גלילי עם אוכל כשר וצמחוני מהמטבח האיטלקי שאי אפשר לא לאהוב. עם ניסיון רב בתחום מגיל 16 בלבד, אפשר להגיד שטרבלסי עבד קשה על מנת להגיע למקום בו המסעדה שלו היא מהמובילות בצפון בעלת מוניטין גבוה וביקורות משבחות.

    מסעדה חלבית צפון

    החופשה החלומית שלכם בצפון סוף סוף הגיעה ואתם בחרתם הפעם אזור הגליל המערבי. כבר בחרתם את המלון המפנק בו תשהו, את הטיול הכיף בחיק הטבע וכל מה שנותר הוא לבחור מסעדה חלבית צפון. אם אווירה כפרית, אוכל גלילי איטלקי וטבע מדברים אליכם, סימן שהמסעדה המושלמת עברכם היא מפגש הטאבון.

    מסעדה חלבית צפון רק מפגש הטאבון

    צפון הארץ הוא אזור נהדר לחופשה וטיול. ניתן למצוא בו אזורי טבע נרחבים, ירוק ואוויר טוב לצד שקט ושלווה. רבים בוחרים לבלות את החופשה שלהם בצפון בלינה במלון או בצימרים, טיולים באזורי הטבע היפים, ביקור בעסקים מקומיים המייצרים תוצרים שונים. טיולים בצפון מתאימים לסוגים שונים של הרכבים – למשפחות, חברים ובני זוג. ניתן להתאים את החופשה בהתאם להרכב. למשל, חופשה בת יומיים בצימר מפנק בצפון עם ג'קוזי, ביקור במסעדה וטיפולי מסאז' מפנקים. לעומת זאת, ניתן גם להזמין לינה במלון או בקומפלקס צימרים רחב למשפחה או מספר משפחות, לטייל באזור, לבקר באטרקציות מותאמות לילדים וכמובן להנות מאוכל טעים. בכל אחד טיולים אלו, ביקור במסעדה טובה הוא חובה. מפגש הטאבון היא מסעדה חלבית צפון ברמה גבוהה המתאימה לכל לקוח ומציעה אוכל טעים לצד נוף יפה  ואווירה כפרית.

    ימי הולדת

    אם הקטן שלכם חוגג יום הולדת, חגגו לו במפגש הטאבון מסעדה חלבית בצפון המקום עם אווירת האירוח הכפרית בעל מתחם ענק בו תוכלו להכניס מתנפחים ועם אוכל נהדר שילדים אוהבים יהפכו את יום ההולדת של הקטן שלכם לבלתי נשכחת.

    מפגש הטאבון של מתן טרבלסי

    שף המסעדה, מתן טרבלסי, בעל ניסיון של שנים רבות בתחום האוכל והמסעדנות אשר מגיעים מעבודה בפיצרייה המשפחתית מגיל צער, לימודים מקצועיים ב"דן גורמה" ו"שנקר" והשתתפות בתחרויות יוקרתיות.

    מסעדות חלביות בצפון

    אמנם אתם גרים בצפון כבר זמן מה, אך אתם מרגישים שאתם לא מכירים את המסעדות באזור. לכבוד יום ההולדת, אתם מחליטים להתפנק באחת ממסעדות חלביות בצפון. אתם מחפשים מקום שיהיה לכם חוויה לכל המשפחה באווירה כפרית גלילית עם אוכל שכולם אוהבים. לפי דעתנו, נשמע שהמקום אותו אתם מחפשים הוא מפגש הטאבון- מסעדה כפרית גלילית השוכנת בעין יעקב תחת עצי הזית תספק לכם את חווית האירוח שאתם מחפשים.

    מסעדות חלביות בצפון – מפגש הטאבון

    מפגש הטאבון היא אחת מהמובילות בתחום מסעדות חלביות בצפון. המסעדה הינה כשרה למהדרין וחלבית, לכן מי שאוכל צמחוני וכשר- המסעדה מתאימה במיוחד עבורו. בנוסף, אם אתם רגישים ללקטוז, טבעוניים וצליאקים, מטעמי המסעדה יתאימו גם לכם שכן אנו מציעים מגוון של מנות מותאמות. לב ליבו של המטבח שלנו הוא הטאבון, שיודע להפוך כל בצק רגיל ללחם חלומי. מבין המאכלים שמוכנים אצלנו בטאבון תוכלו למצוא מגוון פוקצ'ות, מאפי סמבוסק כמו סמבוסק סביח, סמבוסק 4 גבינות ואפילו סמבוסק בהרכבה אישית. לצד המאפים הרבים תוכלו גם למצוא מגוון של סלטים טעימים ואיכותיים המשלבים גם את הלאפה שלנו מהטאבון. כמובן שאל תפסחו על מאכל הדגל שלנו- הפיצות הטריות שלנו. מבין שלל הפיצות תוכלו למצוא פיצה פסטו, פיצה פיקנטית, פיצת השף  עוד המון. לצד אלו תוכלו למצוא מנות נוספות המתאימות לכל אחד.

    האירועים אצלנו

    הקטן חוגג יום הולדת ואתם רוצים לחגוג לו חגיגה מיוחדת ובלתי נשכחת? תוכלו לבחור לערוך את חגיגת יום ההולדת במסעדה טעימה. חיפוש אחר מסעדות חלביות בצפון יאפשר לכם לקיים אירוע באווירה גלילית. מסעדת מפגש הטאבון בעלת גינה גדולה שתאפשר לילדים הקטנים להתרוצץ ולשחק ותפריט טעים ומוקע שיתאים לכל ילד.

    אודות השף

    מתן טרבלסי הוא השף שמאחורי מפגש הטאבון. טרבלסי, שהינו בוגר בית הספר לבישול "דן גורמה" ובית הספר למסעדנות ב"שנקר" הביא את הכלים והניסיון שצבר במסעדנות למקום אחד. עשרות הלקוחות המרוצים, השירות הבלתי מתפשר וחווית האירוח המיוחדת הם אלו שהופכים את מפגש הטאבון בעין יעקב של מתן טרבלסי לאחת המסעדות המובילות בגליל המערבי.

    רוצים לקיים אירוע?
    מלאו את הטופס ונחזור אליכם


      סוכנות דיגיטל - בידול

      הטאבון - עדכונים

      כל כך מתרגשים כבר לחזור…

      פתיחה בקרוב! 

       

      אני רוצה אותך איתנו!

      המשפחה שלנו מתרחבת והמועדון גדל משנה לשנה

      רוצה להנות מהטבה של 5% כבר בארוחה הראשונה שלך ?

      הצטרפו אלינו עכשיו למשפחת הטאבון 

      ברוכים הבאים!

      תאריך יום הולדת
      דילוג לתוכן