רוצים לקיים אירוע?
מלאו את הטופס ונחזור אליכם

    מסעדה חלבית כשרה בצפון

    יש לכם ערב חופשי ואתם רוצים ללכת עם המשפחה למסעדה נחמדה. אז אתם מתחילים בחיפושים אחר מסעדה חלבית כשרה בצפון שיש בה אווירת אירוח מיוחדת עבור המשפחה שלכם ולפתע אתם נתקלים במסעדת מפגש הטאבון. מפגש הטאבון הינה מסעדה גלילית עם טאצ' איטלקי, בגינה גדולה במושב עין יעקב תחת עצי הזית. המסעדה הינה מסעדה כשרה למהדרין בגליל המערבי, על ידי רבנות מועצה אזורית מעלה יוסף ומתאימה לצמחונים, טבעונים, רגישים ללקטוז וגלוטן וכמובן לילדים בעייתיים באוכל.

    התפריט הרחב שלנו

    כפי שציינו, מפגש הטאבון הוא מסעדה חלבית כשרה בצפון. תוכלו להזמין שלל מנות היישר מהטאבון וגם כאלה שלא. מהטאבון תוכלו למצוא שלל פוקצ'ות במגוון תבלינים מפתיעים, סמבוסק במילויים כמו סביח, ארבע גבינות ואפילו בהרכבה אישית. בנוסף, תוכלו להזמין פיצה מהבצק המדהים שלנו, רוטב העגבניות איטלקי וגבינות איכותיות וכל זה בתוספות מגניבות. פיצה פסטו, פיצת השף, פיצה גלילית ופיצה מרגריטה הן רק חלק מהפיצות שלנו. כמוכן תוכלו לקחת שקשוקה מיוחדת או סלט רענן ולצידם תגיע לאפת הבית שמוכנה גם כן בטאבון. אם אתם נמנים על אוהבי הפסטה, כמובן שתוכלו לקחת פסטה מ-100% קמח דורום במגוון צורות כמו פוזילי, פטוצ'יני ופנה ברטבים טעימים כמו שמנת, פסטו, רוזה ופומדורו. בנוסף קיימת אפשרות לפסטה ללא גלוטן.

    אירועים תחת עצי הזית

    למפגש הטאבון, מסעדה חלבית כשרה בצפון, אפשרות להקים אירועים המכילים עד 150 אנשים. המסעדה מתאימה לימי הולדת, מסיבות כיתה ואירועים משפחתיים גדולים. הגינה הגדולה יכולה להכיל מתנפחים לילדים, ויחד עם האוכל הנהדר מהטאבון  האירוע הקרוב יהפוך לטעים במיוחד ובלתי נשכח.

    הבחירה שלי למסעדה – מפגש הטאבון

    ישנן המון מסעדות בצפון, אך מעטות הן כמו מפגש הטאבון. עם תפריט שופע, גינה ענקית תחת עצי הזית וחווית אירוח מיוחדת הופכים את מפגש התרבות לפנינת הגליל. מתן טרבלסי, השף של המקום, כבר מגיל 16 כשעבר בפיצרייה המשפחתית ידע שיום יבוא ויהיה לו מקום משלו. אז הוא הלך ולמד בישול ב"דן גורמה" ומסעדנות ואירוח במכללת "שנקר" וצבר המון ניסיון עד לרגע בו הכי מוכן לפתוח את הפינה הקטנה שלו. ממליצים לכם לבוא להתאהב!

    מסעדות חלביות כשרות בצפון

    החופשה המשפחתית בצפון סוף סוף כאן וזה הזמן לקחת חופש מהשגרה והעבודה שמכבידים עליכם כל כך הרבה. כבר בחרתם באיזה מלון תשנו, לאיזה מעין תלכו ואילו מסלולים תעשו. הדבר האחרון שנותר לחפש זה מסעדות חלביות כשרות בצפון. אחת המסעדות אליהן אתם רוצים ללכת, היא מסעדה בסגנון כפרי גלילי עם אוכל לכל המשפחה, והכי חשוב שתהיה כשרה למהדרין. בשביל זה, אנחנו כאן בשבילכם עם מפגש הטאבון– מסעדה גלילית עם מטעמים הישר מהטאבון החמים.

    מסעדות חלביות כשרות בצפון – מפגש הטאבון

    בילוי במסעדה הוא הרבה יותר מרק אוכל טוב. מסעדה מוצלחת היא שילוב בין תפריט טעים ומגוון, מרכיבים איכותיים, שירות טוב וכמובן גם מיקום נעים. קיימות כיום מגוון של מסעדות בכל אזורי הארץ, מדרום הארץ דרך המרכז ועד לצפון. אך בשנים האחרונות הצורך במציאת מסעדות המתאימות לצרכים תזונתיים שונים עלה. כיום, יש אנשים הנמנעים מגלוטן, צליאקים, טבעוניים, צמחוניים וגם כמובן שומרי בריאות וכשרות. כך עלה הקושי במציאת מסעדות טעימות, איכותיות וגם אלו המתאימות לכלל הלקוחות. כאשר מחפשים מסעדות חלביות כשרות בצפון, מפגש הטאבון היא המסעדה המתאימה. המסעדה מציעה מגוון של מנות טעימות, איכותיות המאפשרת לכל אחד למצוא את מה שמתאים לו. המסעדה בעלת כשרות למהדרין מטעם המועצה האזורית עלי יוסף. המסעדה ממקוממת בעין יעקב ומציעה חווית אירוח מיוחדת בטבע, תחת עצי זית.

    לקחת הפסקה מהיום יום

    הגינה הגדולה בצל עצי הזית מאפשרת ללקוחות של מפגש הטאבון, אחת המובילות בקרב מסעדות חלביות כשרות בצפון, לקחת פסק זמן מהיום יום ולהנות מנוף יפה, שקט ושלווה לצד מנות טעימות ואוכל מפנק.

    אודות השף

    ישנן מסעדות רבות בצפון, אך מעטות הן כמו מפגש הטאבון של מתן טרבלסי. עם ניסיון רב מגיל 16 בפיצרייה המשפחתית בנהריה, טרבלסי עובד בתחום כבר שנים רבות בתשוקה רבה למקצוע. עם לימודי בישול ב"דן גורמה", לימודי אירוח ומסעדנות במכללת "שנקר" והשתתפות בתחרות "פיצוליו ישראל" אין ספק שלטרבלסי יש את כל הידע והיכולת להביא את המסעדה שלו למסעדה גבוה ביותר מבחינת אוכל ושירות.

    רוצים לקיים אירוע?
    מלאו את הטופס ונחזור אליכם


      סוכנות דיגיטל - בידול

      הטאבון - עדכונים

      כל כך מתרגשים כבר לחזור…

      פתיחה בקרוב! 

       

      אני רוצה אותך איתנו!

      המשפחה שלנו מתרחבת והמועדון גדל משנה לשנה

      רוצה להנות מהטבה של 5% כבר בארוחה הראשונה שלך ?

      הצטרפו אלינו עכשיו למשפחת הטאבון 

      ברוכים הבאים!

      תאריך יום הולדת
      דילוג לתוכן