רוצים לקיים אירוע?
מלאו את הטופס ונחזור אליכם

    חלק מסלטי הבופה

    הטאבון – מתאים לכל סוגי האירועים

     

     

     

    סדנאות פיצה נפוליטנית – הטאבון

    למפעלים וארגונים ובכלל לכל מי שרוצה

     מגוון קינוחי שחיתות – "הטאבון בצל עצי הזית"

    הטאבון – עין יעקב

    טעימה ממגוון הפיצות שלנו בטאבון

     אנו עורכים אירועים עד 150 איש – הטאבון בעין יעקב

      מסעדה איטלקית בצפון – הטאבון בצל עצי הזית

      מי עומד מאחורי המקום?

       

      נעים להכיר, מתן טרבלסי 

      בואו להכיר את השף והבעלים של המקום הכי שווה בצפון.

      מתן טרבלסי, בן 30 ממושב עין יעקב, נשוי למלכה ואב ללינון-דוד, תהילה-רחל ואביתר יוסף.

      את הקריירה שלי התחלתי בגיל 16 בפיצריה של משפחתי בנהריה

      ובמהלך השנים התפתחתי בתחום הבישול והקייטרינג תוך דגש על עולם האוכל האיטלקי החלבי.

      סיימתי בהצלחה את לימודי הבישול ב"דן גורמה",

      למדתי מסעדה ואירוח ב"שנקר" והשתתפתי בקורסים וסדנאות בארץ ובעולם,

      בנוסף, הייתי בתחרות "פיציולו ישראל" ועבדתי כיזם בתחום.

      כיום אני הבעלים והשף של "מפגש הטאבון – בצל עצי הזית" במושב עין יעקב.

      קרא עוד

      למה לבחור בנו

      רמת שירות גבוהה

      שירות אדיב ומקצועי

      מחירים נוחים

      רוצים להשאר מעודכנים?

      פתחנו קבוצת ווצאפ (שקטה, כזו שרק המנהלים יכולים לשלוח בה הודעות).

      במיוחד עבורכם!

      לעדכן אתכם במבצעים שווים, הנחות מיוחדות לעוקבים הקרובים ועדכונים מעניינים.

      איך מצטרפים?

      פשוט לוחצים על הקישור כאן בכפתור למטה ואתם בפנים.

      תעודת הכשרות שלנו

      רוצים לקיים אירוע?
      מלאו את הטופס ונחזור אליכם


        איך המנות נראות?

        לכל המנות שלנו

        מי עומד מאחורי מפגש הטאבון?

        האיש שמאחורי מפגש הטאבון אינו אחר מאשר מתן טרבלסי. טרבלסי, אשר בתחום מגיל 16 כשהחל לעבוד בפיצרייה המשפחתית, הבין כבר אז שזה מה שהוא רוצה לעסוק בו כל החיים. הוא סיים את בית הספר לבישול "דן גורמה" וכמוכן גם קורס אירוח ומסעדנות במכללה היוקרתית שנקר.

        מפגש הטאבון – מסעדה לאירועים בצפון

        אם הינכם מחפשים מסעדות באזור עין יעקב המקיימות אירועים עד 150 אנשים- מפגש הטאבון זה המקום בשבילכם. עם גינה תחת עצי הזית, אווירה כפרית גלילית ומקום רחב לשים מתנפחים לילדים האירוע שלכם יהיה באווירה שונה ומיוחדת מכל אירוע אחר בו הייתם לאחרונה. ביחד, אנחנו נבנה את התפריט המושלם לפי התקציב והרצונות שלכם ותראו איך כולם יצאו שבעים ומרוצים מהאירוע.

        מסעדות באזור עין יעקב – מפגש הטאבון

        המסעדה הגלילית תחת עצי הזית היא אחת המסעדות באזור עין יעקב המובילות והטעימות ביותר. המסעדה היא כשרה חלבית, כך שעבור צמחונים ושומרי כשרות המסעדה מותאמת במיוחד עבורם. בנוסף עבור הטבעונים והרגישים לגלוטן וללקטוז דאגנו למנות מותאמות. לב ליבו של התפריט ממוקד בטאבון שלנו, שאיתו אנחנו עושים פלאים ומציעים מגוון של פוקצות ומאפים כמו פוקצת הבית, מאפה סמבוסק במילוי סביח, ארבע גבינות ואפילו בהרכבה אישית ועוד המון אפשרויות. בנוסף, מגוון פיצות מבית היוצר של מפגש הטאבון כמו פיצה פיקנטית, פיצה גלילית, פיצה ילדוד'ס, פיצה פסטו ועוד מבחר עצום של פיצות. כמו כן, אנו מציעים שלל פסטות כמו פוזילי, פטוציני ופנה לצד פנה ללא גלוטן ברטבים טעימים כמו פומדורו, שמנת, רוזה ופסטו בנוסף יש שלל סלטים לבריאים שבינינו כמו סלט גלילי ישראלי, סלט חלום של חלומי, סלט יווני ועוד שכולן באות בליווי לאפה חמה מהטאבון.

        מסעדה איטלקית בצפון

        בין אם מתגוררים בצפון ובין אם באים לחופשה באזור, יש סיכוי שאתם מחפשים מסעדות באזור עין יעקב, מסעדה שתתאים לכולם, שתהיה כשרה למהדרין ושתהיה לה גינה חמודה לשהות בה. במקרה הזה, המסעדה אותה אתם מחפשים היא מסעדת מפגש הטאבון שתדאג לכם לחוויית האירוח המדויקת למה שאתם מחפשים

        מפגש הטאבון לאירועים אינטמיים

        אם אתם מחפשים מסעדות בעין יעקב שיוכלו להכיל אירוע- יום הולדת, פעילות לילדים או אירוע מצומצם למשפחה, מפגש הטאבון הוא המקום בשבילכם. סגרו איתנו מקום מראש, ואנחנו נקיים איתכם אירוע עד 50 אנשים. באירוע נבנה יחד תפריט ונעשה את המקום בצורה שיהיה נוח לארח כמות גדולה של אנשים.

        מתן טרבלסי מפגש הטאבון

        האיש המוכשר שעומד מאחורי מפגש הטאבון הוא לא אחר מאשר מתן טרבלסי. טרבלסי שהחל לעבוד בפיצרייה המשפחתית בגיל 16, התאהב מיד בתחום והלך ללמוד את תחום הבישול וההסעדה. הוא בוגר של בית הספר לבישול של "דן גורמה" וכמוכן בוגר של לימודי מסעדנות ואירוח בשנקר. עם ניסיון רב שנים ואהבה גדולה לאירוח אין ספק שמפגש הטאבון היא אחת המסעדות המובילות בצפון.

        מסעדות בעין יעקב – רק מפגש הטאבון

        ישנן המון מסעדות בעין יעקב, אך מעטות הן כמו מפגש הטאבון. עם תפריט שנגיש לכולם, החל משומרי הכשרות (המסעדה כשרה למהדרין, על ידי מועצה אזורית מעלי יוסף), צמחונים וטבעונים, רגישים ללקטוז וצליאקים- לכל אחד יהיה מה לאכול. המסעדה החלבית מתמחה בעיקר במאכלים בעלי השראה מהמטבח האיטלקי תוך שימוש בטאבון שהופך כל בצק לחלומי. מהטאבון שלנו תוכלו למצוא שלל פיצות כמו פיצה גלילית, פיצה יוונית, פיצה פסטו, פיצה פיקנטית ועוד. אם אתם מעוניינים לטעום עוד מהטאבון אבל פיצה זה לא בשבילכם, יש לנו מגוון מאפים ופוקצות, כמו סמבוסק סביח, סמבוסק גבינות ואפילו סמבוסק בהרכבה אישית, ומגוון פוקצות חמות מהטאבון. כמוכן תוכלו לטעום מגוון סלטים לצד הלאפה שלנו שגם היא הישר מהטאבון, כמו סלט גלילי ישראלי, סלט חלום של חלומי, סלט יווני ועוד.

        מסעדות בעין יעקב

        נוסעים לצימר בצפון עם המשפחה בקרוב? היומולדת תכף מגיעה ורוצים לחגוג בטבע אבל עם תנאים טובים? מתכננים אירוע עם כל המשפחה והחברים? אם אתם מחפשים מסעדות איטלקיות בצפון, בין אם לאירועים, למשלוח או סתם ללכת כמשפחה- "מפגש הטאבון" היא המסעדה בשבילכם. המסעדה הגלילית ממוקמת באזור כפרי תחת עצי הזית שתגרום לכם להרגיש בטבע מצד אחד, אך במסעדה יוקרתית מבחינת הטעמים מצד שני.

        מה בתפריט?

        קיימות בעין יעקב מסעדות מעולות אך אף אחת מהן היא לא מפגש הטאבון. אצלנו תוכלו לראות תפריט עשיר שמתאים לכולם, גם לשומרי הכשרות. אם כבר ציינו את עניין הכשרות, כבר אמרנו שהמקום כשר למהדרין? מטעם רבנות מועצה איזורית מעלה יוסף. בכל מקרה, תוכלו למצוא בתפריט שלנו מגוון סלטים כמו סלט יווני, סלט גלילי ישראלי, סלט חלום של חלומי ועוד. כמובן שכל הסלטים מגיעים עם לאפה חמה מהטאבון. כמו כן, מגוון סוגים של פסטות באיזה שילוב שתרצו! פסטות מ100% קמח דורום איטלקי כמו פטוצ'יני, פוזילי ופנה לצד פסטות מקמחים ללא גלוטן במגוון רטבים כמו פסטו, שמנת, רוזה ופומדורו. לצד אלו אנו מציעים שלל פיצות שיוצאות חמות הישר מהטאבון כמו פיצה מרגריטה, פיצה פסטו, פיצה פיקנטית, פיצה ילדוד'ס ועוד שלל פיצות.

        מי עומד מאחורי מפגש הטאבון?

        מאוחרי מפגש הטאבון עין יעקב עומד מתן טרבלסי, שהחל את דרכו בפיצרייה המשפחתית בגיל 16 ומיד התאהב בתחום. הטאבון, האירוח וההסעדה הם התשוקה של טרבלסי בחיים מה שגורם למפגש הטאבון להיות חווית אירוח ושירות מיוחדת.

        בעין יעקב מסעדות המקיימות גם אירועים

        חוגגים יום הולדת? רוצים לקיים אירוע חברה? לקיים מפגש משפחתי מושקע? אם אתם גרים באזור הצפון ומחפשים כבר זמן רב בעין יעקב מסעדות ומקומות אירוח- מפגש הטאבון הוא המקום בשבילכם. מתחם כפרי המארח עד 150 איש בחצר הנעימה תחת עצי הזית מציעה לכם חווית אירוח שונה מכל מה שראיתם עד עכשיו. עם תפריט שנבנה ביחד, שיהיה מתאים לילדים, טבעונים, וכל מה שצריך- אתם תקבלו חווית אירוח שכולם יצאו ממנה שבעים ומרוצים.

        עין יעקב מסעדות

        החופשה בצפון הגיעה סוף סוף וכל מה שאתם רוצים לעשות זה קצת לטייל, לנוח בצימר ולאכול טוב. אתם מחפשים מסעדה שתהיה טובה לילדים שלכם, עם מאכלים יחסית פשוטים  וגם שיהיו מנות מעניינות  למבוגרים. אם אתם מחפשים בעין יעקב מסעדות מומלצות- מפגש הטאבון היא המסעדה בשבילכם. מקום נעים שנמצא תחת עצי הזית מציע מגוון רחב של מנות בניחוחות איטלקיים מצד אחד אבל אווירת כפרית צפונית מנגד.

        סוכנות דיגיטל - בידול

        הטאבון - עדכונים

        כל כך מתרגשים כבר לחזור…

        פתיחה בקרוב! 

         

        אני רוצה אותך איתנו!

        המשפחה שלנו מתרחבת והמועדון גדל משנה לשנה

        רוצה להנות מהטבה של 5% כבר בארוחה הראשונה שלך ?

        הצטרפו אלינו עכשיו למשפחת הטאבון 

        ברוכים הבאים!

        תאריך יום הולדת
        דילוג לתוכן